lite gardiner kommer lastat

Hemklickat från Jotex
 
Pust! Handlingen gick riktigt bra, på en timme hade vi tömt både Citygross och Ica Maxi, kändes det iallafall som. Men vi är riktigt nöjda och på CG kvittot står det i princip bara "Kampanj" på bredvid varan, det gillar vi.
 
Innan vi åkte så hann vi klicka hem dessa gardiner som jag suktat länge efter. Den vita julgardinen ska vi ha i datorrummet och de andra ska vi ha nu innan och sedan efter jul, tror det kommer bli jättefint. Visar er självklart hur det ser ut sen. Kan faktiskt tipsa er som pluggar om att Jotex har samarbete med Mecenat, du får 20% på hela köpet om du använder rabattkoden från Mecenatssida. Annars så sitter Tonny och spelar nu och jag ska koka kaffe och plugga tror jag. Visar er en annan grej vi fick hem sen som också gjorde mig riktigt glad ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0