"Titta upp i lampan" och godkänd!

bilder från middagen på Amaranten 
 
Åh skrattar så när jag ser dessa bilder på mamma och Bobbo. Pappa skulle ta bilder på dom men eftersom lampan var ovanför dom så blev ljuset så skumt så de fick skuggor i hela ansiktet, så på sista bilden så sa Bobbo till mamma: "Eva, du måste titta upp i lampan!" Så gjorde han det och mamma börjar skratta och då tar pappa bilden, haha. Så söta! ♥ Mamma och Bobbo går så bra ihop, samma humor och lika tetna båda två. Var så glad den kvällen också för Bobbo hade sin fina skjorta. Han har sagt att han inte kan ha det för det ser så konstigt ut (inte för att vara sån men det är pga alla muskler), men han var såå fin och skjortan passade så bra. Min prins. Älskar den översta bilden så mycket, jag och mina två älsklingar! ♥
 
Jaha, då var det lördag då. Bobbo har så himla ont i halsen, feber och svullen. Jag känner av samma, känner mig liksom svullen i ansiktet? Varm och så där kli-ig... Feber tror jag jag har också. Vi ska snart sätta oss och äta frukost sen har jag massa plugg att göra. Dock blev jag så himla lättad och glad nu för jag gick in på min skolmail och såg att jag blivit godkänd i första delkursen av Bokhistorian! Ni vet den där uppsatsen jag skrev för några veckor sedan? Så oerhört skönt så jag kan inte beskriva. Så nu har jag hela 7,5 Hp att stoltsera med ;) Efter dessa kurser är slut har jag 60 Hp, känns väldigt bra. Så nu känner jag att jag fått en liten sporre till denna dags plugg. Jag hoppas bara det håller i sig för idag måste jag verkligen lägga i en hög växel. Har så mycket att läsa. Men vi hörs lite senare mina godingar ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0