En till hårhistoria

 
Snart kommer karln min hem och för att försöka få tiden att gå snabbare så bestämde jag mig för att locka håret. Det är någonting som har kommit att bli väldigt roligt nu igen, i och med att håret växt ut. Ni som är nya här på bloggen kanske behöver lite bakgrundsinformation: För snart två år sedan så var jag riktigt blond och långhårig, alltså ner till bröstet. Men sen bestämde jag mig för att jag ville bli rödhårig (hejåhå) och det blev jag på Lucia 2011, men efter alla blondaslingor jag gjort så var håret så otroligt slitet, (vi pratar skatbo efter varje dusch) och då kände jag att det bara var att kapa det. Jag orkade inte ha så slitet hår, det var hemskt varje gång jag tvättat det och trots att jag älskade mitt svall så fick det åka av helt enkelt. Jag klippte nog två decimeter, det var riktigt kort i nacken, page-aktigt men lite längre framtill för att det inte skulle kännas helknas. Ni kan ju föreställa er min glädje nu när håret äntligen börjar bli långt igen? En sådan ytlig liten sak... 
 
Men nu har jag ju fått tiden att gå genom att blogga om det också. Se där, bara en sådan sak! Nu ramlar nog Tonny innanför dörren om en tjugo minuter någonting. Happy Emma! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0