Grattis på 28års dagen älskling

Första gången vi var på Skäralids nationalpark
 
Vid hamnen i Ale stenar
 
Godaste glassen i Helsingborg. En helt underbar dag.
 
Ale stenar
 
Väla centrum tillsammans med mamma och pappa, samma helg som jag flyttade ner
 
Min lilla fluffis som sparade till totte, på väg till svärizarna 
 
Min fjör som visar sig fjörig i Stockholms skärgård
 
Grillning i Skäralid
 
Instagramcollage som jag la upp nu imorse
 
Idag är det ju min älsklings 28årsdag och därav blev det en bildkavalkad på min finis. Han ligger just nu och sussar och jag längtar så tills jag får gå in och väcka honom och sjunga en liten truddelutt. Bilden när han spänner sig, ja, jag skrattar som attan varje gång jag ser den, det är så typiskt honom att retas och bara vara knäpp. Jag funderar på om det är för att jag trycker upp kameran i hans ansikte typ jämt som han retas med mig. Den bilden är väldigt signifikant för Tonny som person, en retsticka med den störstaste glimten i ögat. Jag vet inte hur jag möjligen skulle kunna beskriva allt som han är. Han är den vackraste jag någonsin sett, utan att överdriva och han är även den roligaste jag känner, den snällaste, goaste, härligaste och mest underbara. Den omtänksamheten han visar mig varje dag går inte att förklara, när han tittar mig i ögonen och man ser all kärlek han hyser för mig, när han retar mig och skrattar så hela ansiktet spritter upp i ett leende, eller så sött irriterad han blir när jag vill krama honom när han ska ta sitt PWO, eller hur han sjunger en godmorgonvisa för mig varje morgon... Jag har aldrig skrattat så mycket som när jag är med Tonny, jag har till och med börjat le på ett nytt sätt sen vi träffades. Det är så underbart och det går verkligen inte att sätta ord på allt.
 
Till han vaknar så har jag förberett lite mys, det blir som en andra frukost för mig. Jag tänkte göra lite scones och förhoppningsvis så kommer svärizarna förbi också. Igårkväll så gjorde jag en kardemummakaka, det är en kaka som min mormor alltid gjorde till släktkalasen och sedan hon gick bort så har jag gjort den till varje kalas, för att föra den traditionen vidare och Tonnys födelsedag kan ju inte gå förbi utan den!
 
Grattis på födelsedagen min älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0