Skäralid på lördag och going down memorylane

 
Jag fick ett sms från min kära svärmor för några timmar sedan. Hon undrade om vi ville följa med till Skäralid på lördag! Självklart vill vi det och så mysigt det ska bli. Jag nämnde bara för T häromdagen att jag ville dit snart, jag tror jag och Siv har lite telepati sinsemellan, då detta inte är första gången någonting liknande detta händer. Så fort vi tackat jag så började jag tänka på första (och enda) gången vi var där. Det var första gången jag var här nere och dagen innan jag skulle åka hem. Jag var helt upp över öronen förälskad och när jag frågade om vi skulle ta en bild tillsammans och Bobbo sa "Självklart ska vi det" så blev jag så nervös och ja, ni ser hur resultatet.. Mina ögon är helt spiriga och bara.. Ja, "fokusera nu Emma så er första bild tillsammans blir jättebra" - ungefär så. Men, jag bjuder på den och allt slutade ju väldigt bra till slut. Väldigt, väldigt bra.
 
Nu kommer faktiskt prinsen snart hem och jag längtar som vanligt ihjäl mig. Igår hade vi kramkalas när han kom hem, vi turades om att krama ihjäl den andre i princip, det blev nästan som en dans faktiskt. Vi hörs imorgon igen, kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0