pwabstinens

longing for this
 
Alltså vilken pwabstinens jag har! Jag har ju vilat (mot min vilja) de senaste tre dagarna då Bobbo jobbat, bara för att ge fötterna en chans att ta igen sig och läka och visst det har gett resultat och as we speak så kliar hälarna någon innfenaliskt (eftersom de läker). Det är ju självklat jättepositivt osv osv men gaaah vad det spritter i hela systemet i mig för jag vill röra på mig! Jag ska som sagt ta cykeln till ica, hoppas jag dämpar abstinensen lite genom det iallafall. Som tur är så är det back to normal imorgon, då är Tonny ledig och då är det pw som gäller. Sen på ons-tors när han jobbar igen är det alarm på klockan sex igen och pw för fulla muggar, för så här kan vi inte ha det mina vänner ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0