Detox-dags och ge mig hudvårdstips!

right now
 
Nu är det dags. Nu är jag trött på att må dåligt och ha diverse problem med kroppen. Jag gjorde samma detox för nästan precis ett år sedan och jag kommer ihåg att jag mådde mycket bättre då. Jag kommer dock inte ihåg om jag fick bättre hy, men det hoppas jag iallafall på för den är jag också så trött på nu. Jag funderar faktiskt på om jag ska söka mig till en hudterapeut och börja med en bra syra-behandling för att få fin hy, det är något jag faktiskt inte kan komma på att jag haft förut. Har ni några bra hudvårdsprodukter som ni vill tipsa om? Jag har använt Excuviance och det tyckte jag inte fungerade på mig, nu har jag Emma S. produkter som jag är jättenöjd med, men jag känner att jag skulle behöva någonting riktigt djuprengörande. Hit me with your best hudvård!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Jag bytte ut alla produkter mot ekologiska och naturliga för några år sedan och det blir verkligen skillnad. Det kan dock ta ett tag för huden att ställa om sig eftersom man smörjt in med massa läskiga kemikalier i flera år. Jag kör på en lertvål som sminkborttagning (annars ska man ju inte använda tvål som borttagning, men den här kan man ha till precis ALLT), örtvatten som ansiktsvatten och vetegroddsolja att smörja med. Känns så mycket renare och fräschare! Här är en bra sida att klicka hem massa härligheter ifrån: http://www.softskin.se/ Hoppas du hittar något du gillar!

Svar: Åh tack kära du!! Det ska jag kika på verkligen! Ingenting är ju så bra som rena produkter :) Kram <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-12 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0