Galenpanna och hemtenta

Två andra favvosar som jag säljer på Tradera HÄR
 
Alltså. Sicken dag igår. Jag blev klar med plugget klockan nio och då hade jag börjat klockan nio på morgonen med ca 2 1/2 h paus sammanlagt. Jag hade ett litet halvbreakdown där på kvällskvisten när jag läste en engelsktext som jag bara fick krupp på på grund av den otroligt svåra engelskan (jag fick ändå runt VG-MVG i Eng A-C så jag anser mig ändå ha en rätt hyffsad sådan....) och blev så förbannad på hela alltet så jag var tvungen att gå från datorn. Ibland så börjar det bara koka inom mig och då låser jag mig från allt, lite frustrerande men då gick jag in till sängen och la mig där och kolla mobilen en stund, sen kom Bobbo och började kittla mig och busa och då blev allt så mycket bättre. Det var bara att bita i det sura äpplet och fortsätta och vid nio som sagt så skickade jag in uppgiften. Väldigt skön känsla men nu är det på't igen. Idag har jag en hemtenta som ska vara inne så det är bara att köra på. Sen vid ett ska vi till Siv och Tommy för mat, det ser jag väldigt mycket fram emot. Men nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs sen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0