Inbjudningarna är efterskickade och "Gurkan"

Har påbörjat min bröllopsshape nu med hemmaträning
 
Hej kära vänner! Nu har vi äntligen kommit ytterligare ett steg på väg, nu är nämligen inbjudningskorten färdiga och på väg hem till oss. Känns så himla skönt att vi har gjort klart dom nu, känns som vi tragglat och hållt på med dom hur länge som helst. Jag började ju redan innan fotograferingen att tänka på hur vi skulle skriva och det är ju någonting som vi velat skicka ut ända sedan vi sa att vi skulle gifta oss. Men nu så, vi får dom senast på onsdag sen är det lite småfix som jag vill göra och sen ska vi skicka iväg dom till alla fina gäster. Känns så himla skoj och så pirrigt!
 
Innan idag så var jag och fixade naglarna. Så himla skönt att få dom gjorda då det var ett tag sedan jag var där så dom var inte så värst fina. Men nu är de fräscha igen, ska självklart ta bild på dom senare. Morgonen började på bästa sätt, min Bobbis väckte nämligen mig med sång och bus och innan jag förstod hur mycket (läs: lite) klockan var så piggnade jag till när han sjöng och kittlades. När jag sedan tittade på klockan så trodde jag inte mina ögon, 05.21! Jag halvropade då till Tonny som var i badrummet och frågade om han hade en aning om vad klockan var (han vaknar nämligen utav sig självt när han sovit 7-8 h) och han visste, men han tänkte inte så mycket på det utan jag fick sen till svar: "Jag vill ju gå upp och njuta av varje stund med min gurka" (Ja, jag har fått ett nytt smeknamn), så då kändes det rätt okej ändå. Nu ska jag gå och slå in lite presenter för senare idag ska vi iväg med Siv och Tommy för födelsedagsfirande hos en utav Tonnys systrar, vilket också är imorgon men då för hans andra syster med familj. En riktigt myshelg om ni frågar mig! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Kul att följa er med bröllopsplanerna :) hur stort kommer bröllopet att vara? :)

Svar: Åh vad roligt att du skriver! :) Tack så jättemycket! Det kommer bli ett rätt stort bröllop, iallafall om man ser till alla inbjudningar, vi kommer bjuda runt 80 personer, men sen är det ju svårt att veta hur många av dom som kommer :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-01-24 @ 23:33:52
URL: http://myochviktorshem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0