Kompletterande lit. och morötter

bilder från igår
 
Hej på er! Vill bara stoppa in en liten stund för att pausa lite i pluggandet. Jag har precis läst klart kurslitteraturen, nu ska jag bara ge mig på det kompletterande på 22 sid, sen kan jag börja skriva. Moroten för idag var först pannkakor och mys hos Siv och Tommy, vilket fungerade jättebra (skönt att komma ifrån böckerna och hemmet en liten kortis också) och nu är moroten tacosen som Bobbo ska göra till oss ikväll. Jag har dock fått hinka i mig kaffe för jag är så otroligt trött. Vet inte vad det är för trötthetsperiod jag har kommit in i nu, kanske är detoxen också som rensar allt så man inte har så mycket till övers, vad vet jag. Störigt är det iallafall men då är det ju tur att kaffe finns, visst? 
 
Jag, mamma och Siv pratar inte om mycket annat än bröllopet nu och det känns så underbart. Jag börjar äntligen känna att man nästan kan ta på det. Dock blev jag smått skräckslagen när Tommy sa häromdagen att det bara är 19 veckor kvar! Helt otroligt när man staplar upp det så. Jag själv är i tankegången: "Nu är det januari och bröllopet är i maj", känns som att det är lite mer avstånd därimellan, haha. Jag är dock bombsäker på att allt kommer gå galant för vi är alla planerings-/sätta planerna i verket-typerna så det är betryggande. 
 
Men nej, här kan inte jag sitta och vara trevlig. Vi hörs sen! Kram  ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0