glasunderlägg och renovering

nya glasunderlägg till vardagsrummet
 
God morgon mina små skatter. Hur mår ni idag? Hade ni en mysig fredag? Vi hade en jättemysig fredagskväll med massa god mat och mys framför Let's Dance. Nu har Tonny precis åkt iväg på en utbildning och kommer hem senare ikväll och åker iväg imorgon på morgonen igen, så jag är all alone idag, haha. Jaja, det går ingen större nöd på mig för jag måste ändå plugga, så egentligen skulle jag bara stoppa in här och visa våra nya fina glasunderlägg som jag hittade på Netto för några veckor sedan. Älskar dom! Nu ska vi bara måla om vardagsrumsbordet vitt, sen kommer det bli så jäkla snyggt. Vi har tänkt fram och tillbaka på om vi ska måla bordet vitt men nu så har vi nog bestämt oss. Allt är ju väldigt vitt i vardagsrummet nu men jag har mina planer på att få in mer färg, så om det bordet blir vitt så tror jag nog bara att det kommer bli ännu snyggare. Vi får se när vi tar tag i det dock. Vi har sagt att i sommar, efter bröllopet och allt, så kommer vi köra en liten renoveringsraid här hemma, vi ska bland annat byta sovrum mot datarummet och tvärtom. Kommer nog bli riktigt bra. Men nehepp, nu ska jag parkera mig i soffan med mina böcker och min kopp te. Vi hörs sen, kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0