på högvarv och "lugn" dag

 morgonmys
 
Hej på er mina solstrålar! Hur är det med er idag? Här är det bra. Idag är den första dagen på flera veckor som jag inte har några måsten alls och inga tider att passa, så himla skönt! Jag började morgonen med en frukost och lugn och ro framför tvn, jag läste även lite i Barn-boken. Sedan har jag gått runt och städat och plockat lite, dammat av och så vidare. Imorgon har jag planer på att jag och Tonny ska gå ner med de kartonger som vi har här uppe i lägenheten (jag har packat ner mina "ogravida-kläder") och sedan städa, innan vi går och lämnar in våra förlovningsringar som ska putsas upp inför bröllopet :) Sedan kommer pappa och Johan imorgonkväll, så vi har lite att göra innan dess, och jag ska ju självklart packa också imorgon. Nu är det ju verkligen tusen tankar som snurrar i huvudet och det är ju inte konstigt. Men det är ändå väldigt skönt att jag inte har några planer idag, för det är tusen gånger jobbigare när man har planer och måsten när huvudet är fullsmockat. Igår var jag så himla trött och slut i både kropp och knopp och jag hade väldigt svårt med att få fram rätt saker när jag skulle prata, haha, så det blev en del tänkande och snubblande på ord när jag skulle forma meningar när jag var med Siv och Tommy. Gårdagen gick iallafall jättebra och nu är min klänning äntligen hemma och Siv och Tommy där den får hänga till nästa fredag. Nu ska jag försöka ge mig på att göra lite lunch och sen ska jag nog gå ut och försöka slappna av på balkongen, så jag kan få lite färg till bröllopet. Får se om jag klarar av att sitta där ute eller om jag kommer gå runt här inne och lägga fram massa kläder och skriva en packlista så jag kommer ihåg allting. Som sagt, huvudet går på högvarv. Kram på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0