vigselprogrammen och utflykt

Fotograf Beatrice Bolmgren

Tjofadderittanlambo! Just nu sitter jag och fixar med vigselprogrammen. Vi var ju och träffade prästen i tisdags och då fick vi ett häfte där allting står, vi ska bara välja några olika böner och så vidare, men själva skalet är ju klart och det är ju det enda vi behöver för att fixa dom. Nu ska bara Tonny godkänna dom också, så får vi nog ta och skicka efter dom. Jag är jättenöjd med Optimalprint faktiskt, vi skickade efter våra inbjudningar därifrån också och dom blev jättefina! Så om ni ska göra några speciella inbjudningar eller tackkort eller vad som helst så rekommenderar jag dom :) Nu är jag rätt nöjd med programmen, i början fick jag inte till det men nu så, nu känns det bra. 
 
Annars så har jag fixat mig inför vår utflykt idag! Åh, vi är så taggade. Ska bli så himla mysigt verkligen att träffa Anni, som vi längtat. Nej, nu börjar lilla magen bli hungrig så jag får nog gå och ta något litet innan det är dags för lunch och sedan åker vi. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0