garderobstankar och stundande ledighet.

/Blandade bilder från senaste veckans instagrammande/
 
Snart är det dags att packa ihop, ställa in kontorsstolen och gå på julledigt och det känns såå skönt. Vi alla i familjen behöver ett break, bara få fokusera på varandra och bara få vara. Det har varit så mycket på senaste så ledigheten kommer väldigt lägligt. I jul så kommer vi bara vara hemma tillsammans. På julafton så blir det vi familjen och farmor. Erik åker till sin familj som firar på landet och på juldagen så åker jag upp dit och firar med dem. Jag har nu fått mycket inspiration till lägenheten och på ett sätt så längtar jag efter att få plocka undan alla julsaker och få börja inreda med det vardagliga. Jag hoppas att jag och Erik har ork och kraft att sätta oss i mellandagarna och börja spåna och titta på sådant vi vill ha. Jag är inne på att köpa en öppen garderob, exempelvis "Stolmen" från Ikea eller Elfa-system, Erik är mer inne på en riktig garderob. Jag har bara så mycket negativt med garderober sedan jag var liten, jag upplever att dem "hänger" över en och sedan så är det ju mycket luftigare med bara hyllor... Eriks storasyster har "Stolmen" och är jättenöjd, så jag ska kolla upp det lite mer och kolla vad det skulle kosta och hur man på bästa sätt utnyttjar det och får det att rymma mest. Sedan kan jag tänka mig att ha en byrå i sovrummet, men inte en stor bamsegarderob.. Nu är jag verkligen jättesugen på att få i ordning. Har ni några tips så får ni gärna skriva det i kommentarsfältet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0