att längta och ladda upp.

 
Sen jag kom hem från jobbet så har jag tryckt i mig en massa havssaltade kex, skruvat ner en massa hyllor och krokar, packat ner kläder och handdukar som vi inte behöver på en vecka och gått och längtat efter Eriks hemkomst, och nu är han här! Jag ska visa honom julgardiner jag hittat på nätet och sedan ska vi laga vår köttfärssås med spaghetti och ha fredagsmys, ladda upp mentalt och fysiskt inför morgondagen, då kommer det hända grejer. Jag ska försöka ha med mig kameran, både för att visa bilder för er men också för att ha som minne. Får se om jag hinner uppdatera under morgondagen, jag ska göra mitt bästa. Jag kan ju mobilblogga men jag irriterar mig på att bilderna lägger sig på snedden när jag gör det, någon som vet hur man fixar det och varför det blir så? Nåväl, vi får se helt enkelt. Annars kan ni alltid följa mig på Instagram och twitter, där uppdaterar jag (främst instagram) frenetiskt! Ha en fortsatt mysig och rolig fredagskväll beroende på vad ni hittar på där ute. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0