att överraska sin älskade mamma med blomma och bakelser.

 
Igår så överraskade jag och min bror mamma som är hemma för tillfället. Hon hade även varit iväg på ett minst otrevligt tandläkarebesök på morgonen så vi tänkte pigga upp henne lite. Så Johan hämtade mig på jobbet efter lunch (jag jobbar ju bara deltid) och så åkte vi till ett bageri och handlade lite gottis till fika och även ett jättesött amaryllisarrangemang och åkte hem och dukade fram det goda. Mamma blev jätteglad och uppskattade det till tusen. Jag älskar att göra saker för mamma, hon har (som jag sagt förut) gjort så mycket för både mig och min bror så det känns bra att få ge tillbaka lite, även om det är i perspektiv småskaligt mot det hon gjort och gör för oss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0