Börjar experimentera

 
Imorse så började jag med dessa. Jag gjorde faktiskt så att jag skippade mina andra tabletter som jag tar på morgonen, alltså Naproxen och Alvedon Forte, och körde bara på en tablett Omega-3 och en MSM. Om jag ska vara ärlig så känner jag ingen skillnad, och på det sättet menar jag positivt, för jag vet ju att det tar tid för dessa två att komma igång, man måste ju äta hälsokost ett tag innan det hjälper och med tanke på att jag inte tog några smärtstillande och antiinflammatoriska i morse och ändå mår som jag gör nu (har bara lite känningar i benen, i övrigt helt ok) så är ju det positivt. Eller ja, negativt i den bemärkelsen att tabletterna antagligen då inte hjälpt någonting i stort sett, men positivt att jag då "klarar" mig utan dem. Jag kommer ihåg en dag i somras då jag glömde de smärtstillande och jag märkte ingen skillnad då heller utan kom på mitt på dagen att jag glömt dem. Så detta experiment fortskrider, så får vi se vad som händer :)
 
Är det någon annan där ute som känner igen sig? Eller som äter just Omega-3/MSM? Det kan ju vara för alla möjliga anledningar. HÄRIFRÅN har jag köpt mina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0