familjemys i allra högsta grad.

 
Vi har haft en jättemysig lördagsmorgon och gårdagskvällen var också jättemysig. Jag har ju varit hos mamma och pappa sen igårkväll och imorse så kom min bror hem också från en tävling i Norge, så vi åt en mysig frukost tillsammans och det var så längesedan det bara var vi i familjen som gjorde det, så himla mysigt. Dock åt jag alldeles för mycket bara för att det var så gott och det ångrar jag nu, jisses vad fuller jag är i magen min. Jag och mamma ska ha lussebullsbak idag, och säg inte att det är för tidigt för december kommer springa förbi och för att skapa en lugn och fridefulljul så vill vi göra allt i god tid så det inte blir någon stress (vi kommer alltså frysa in dem). Alla ingredienser är framplockade så det är bara att börja, vi hade dock lite problem med att bestämma vilket recept vi skulle använda oss av, vi hade så många och jag har massa olika saker i huvudet som jag komponerat ihop själv för att å de allra saftigaste och smakrika lussebullarna, så vi behövde egentligen bara ett recept med rätt mått av ingredienser, så vi tog Mannerströms, men vi kommer inte göra precis som det står, jag vill prova och se om det jag har läst på om stämmer när det kommer till smakrikedom och saftighet, återkommer sjävklart om detta :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0