Äppelpäppelbak och kvällstankar

 
Känner en sådan harmoni och lycka när jag tänker på den här dagen. Morgonen och dagen har jag ju redan berättat om men nu på eftermiddagen så har jag tvättat, bakat, städat, tagit långdusch, ätit mysmiddag och kollat film. Städat för att vi i morgon har visning på lägenheten, bakat äppelkaka till morgondagens fika för Erik. Ni ska bara veta hur gott kakan doftar, helt galet. När vi kommer hem till mamma och pappa imorgon så ska jag göra råkräm till, blir nog supergott. Så morgondagensförmiddag kommer gå åt till att städa det sista så allt är helt skinande och sedan ska vi då gå till mamma och pappa och sedan ska vi själva på en visning. Nu börjar allting komma igång igen och ja, jag måste nog gå och lägga mig nu för att orka med allting. Att hålla på och flytta tar oändligt med krafter. Står nog hellre och bakar en hel dag än allt detta diskuterande och tänkande, men det är ju för en otroligt bra sak. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0