Min surprise - Egengjord lemoncurd

 
Min överraskning till min fantastiska sambo. Jag stod alltså och gjorde min egen lemoncurd igår, då jag vet att Erik verkligen gillar det. Det är inte så svårt som det låter och det var riktigt kul att göra faktiskt. Som ni även ser så gjorde jag scones imorse, då jag tänkte att det borde passa riktigt bra tillsammans, och det gjorde det! Erik åt så glatt så glatt att han var proppis efteråt, och självklart så blev jag jätteglad när jag såg han mumsa och mumsa. Erik var jätteglad efteråt och uppskattade det till 100. Han förtjänar allt och lite till och jag vet att han uppskattar sådant här och det är därför jag älskar att baka och laga mat till honom för berömmet jag får från honom ger så mycket glädje och inspiration till mig, därför ska jag göra en äppelkaka och råkräm snart för imorgon firar vi Erik med min familj! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0