Bakning - Ett stort intresse

Något som är ett riktigt stort intresse hos mig är att baka. Nu bor jag och min sambo Erik i en etta tillsammans, som egentligen är anpassad för en person men vi fixar det riktigt bra om jag får säga det själv, saken är ju bara den då att köket även bara är anpassad för en person, alltså är det ett rätt litet kök. Detta resulterar ju i att det inte finns så mycket bakyta. Men, som sagt, det är ett utav mina stora intressen så jag försöker få det att fungera iallfall. Sist jag bakade så var det kanelbullar och muffins till min 20 års dag. Nästa gång kanske blir till ett fika då pappa fyller år.. Det kliar iallafall i bakfingrarna redan nu. Här är lite bilder från mitt senaste bak:
 

Blåbärs och dumlemuffins / Kanelbullar
 
 
Är ni intresserade av recept så hojta till!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0