Kitchen Aid-dilemma



Ser att kvalitén är lite sisådär på dessa bilder men ja, det gör egentligen ingenting. Det är så att jag har ett pyttelitet dilemma som inte ska höjas till skyarna men jag tänkte rådfråga er. Det är så att när jag fyllde 20 år så önskade jag mig ett litet tillskott till en Kitchen Aid som jag velat ha så himla längre och eftersom jag älskar att baka och laga mat så kan ju denna lille hjälpa mig väldigt mycket i detta (+ att min fibro mår bättre om jag får lite hjälp på traven). Saken är bara den att jag inte kan bestämma mig för färg... Den till vänster kallas "Pärlvit" och den till höger "Creme". Cremen är inte lika cremefärgad i verkligheten som den är på den här bilden utan det är mer en litenliten skillnad bara, men jag kan ändå inte bestämma mig... Min och Eriks dröm är ju att ha ett lantkök (han älskar också att laga mat) och då känns det mer som att den cremefärgade passar bättre in men den kan å andra sidan bryta av lite mot andra köksmaskiner vi har.. Alltså, att det ska vara så svårt? Haha, det är nästan patetiskt, men ja, den är ju dyr så jag vill ju verkligen vara 100% säker i mitt köp såklart. Vad säger ni? Är det någon av er som har en sånhär? Pärlvit eller Creme? Snälla hjälp en vilsen baktoka.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Den till höger såklart! :)

Svar: Åh tack Mikkis :))!
Emmas fibromyalgi

2012-09-18 @ 09:31:11
URL: http://mikkiela.blogg.se
Postat av: Linnéa

Den crémefärgade tycker jag! :D

Svar: Taack Linnéa :D Nu är det ju ännu lättare att bestämma sig :))! Det blir nog den crémefärgade :)!
Emmas fibromyalgi

2012-09-18 @ 10:55:32
URL: http://limpilife.blogg.se
Postat av: mams

Håller med föregående talare! :)
Pyss

2012-09-18 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0