Gamla mailen kapad - ny mailadress!

Hej på er!
 
Nu är vi framme på Ljusterö och allt är i sin ordning, förutom att min mailadress [email protected], blev kapad imorse! Jag har fått en del meddelande på olika sätt att det kommit mail om att jag är ute och reser (Olika ställen på olika mail) och behöver låna pengar, det är alltså INTE jag som skickat detta mail (Vilket alla förstått). Radera mailet direkt. Jag har tagit bort mailadressen och har skapat en ny: [email protected]
 
Ni som jag har haft kontakt med per mail får väldigt gärna skicka det senaste mailkontakten vi hade till den nya så jag får tag på er igen. Jättetacksam för om ni kan göra det.
 
Alla mail försvann från min gamla, kapade, adress och har alltså inga kontakter kvar.
 
Skriver mer sen när jag fått ordning på allt. Hoppas ni mår bra så hörs vi snart igen.
 
Kram,
Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0