Billig jacka + önskan om mindre kläder

 
 
Okej, det blev inte naturella naglar, det blev med glitter. Men, jag tänkte såhär, vi ska ju försöka glittra på fotograferingen, så då "måste" jag ju matcha med glittrande naglar ;) haha. Jaja, jag är nöjd iallafall och så här såg jag ut. Och här har ni även en bild på min nya älsklingsjacka! Tänk att jag fick den för 200 kr på Members och den ligger ute för 995 kr på Nelly? Helt knäppt. Tyvärr är mina Uggs slitna framtill men jag kan inte sluta använda dem, för det första för att det var en utav mina 18-års presenter av mamma och pappa och sen för att jag älskar dom helt enkelt. Får se om man kan reparera dom på något sätt? 
 
Någonting jag är fruktansvärt trött på just nu är att alla mina kläder är för stora. Dessa jeans köpte jag i våras och nu är de korviga i benen och pösiga lite varstans. Tröttsamt, framförallt när man inte riktigt har pengarna för att köpa nya jeans (Köper helst bara Levis då de är så bra kvalité + hittar alltid jeans som passar perfekt där) men förhoppningsvis kan jag köpa några nya snart. 
 
Längtar så tills Chlorellan kommer, det stod nämligen att det ska vara riktigt bra mot acne, vilket jag har lite problem med (trots bra hudvård och använder knappt smink längre) och skulle vara så skönt om det hjälper. Skulle även vilja hitta en foundation som är mer täckande. Någon som har något bra tips?? Hit me! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0