en te-julkalender från min kära Cissa

 
För några veckor sedan fick jag ett sms av min kära "Sistah" (som jag kallar henne) där det stod att en julklapp var på väg och att jag fick öppna den direkt när den kom! Woohoo! Så nyfiken jag blev. För några dagar sedan så fick jag en avisering att jag nu kunde hämta ut den och jag kunde inte för mitt liv lista ut vad det var, hon hade gett en liten ledtråd och det var att den skulle vara bra till pluggandet.. När jag öppnade den så möttes jag av en underbar doft och så visade det sig att det är en te-julkalender! Så otroligt glad jag blev och så himla perfekt för en teälskare som jag. Är så otroligt glad för den och jag älskar verkligen klappar där man får sådant som visar på att personen i fråga verkligen känner mig, personligt och bara så fint tycker jag ♥ Det som är så perfekt är att det är tillräckligt med te för två koppar om dagen, så nu ska här drickas te mina vänner. Tack så hjärtligt min kära "storasyster" Cissa ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hej!

Cissa tipsade om att du kanske kunde tänkas skriva om kalendern här. Vad roligt att du tyckte om den!

Får jag länka till detta inlägg från min sida om tekalendern?

undrar
Cizzi
/Bosarves Bedårande





Svar: Hej Cizzi! :)Men vad roligt, det hade jag ingen aning om, haha :)
Ja, jag tycker det är en helt underbar idé verkligen! :D Självklart får du göra det, inga problem :)
Ska kika in på sidan också, det har jag inte hunnit med :)

Mvh
Emma
Emmas fibromyalgi

2013-12-03 @ 15:20:07
URL: http://bosarve.blogspot.com
Postat av: Cizzi

Gör gärna det - och nästa fredag flyttar jag och bloggen, så då blir det nya tider på mer än ett sätt.
=)

Svar: Åh vad roligt :D Ska bli spännande att se :)
Emmas fibromyalgi

2013-12-04 @ 14:06:35
URL: http://bosarve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0