kärlek, bröllop och nyårsplanering

 
 
Åh så mysigt vi hade det! Det blev självklart en hel del prat om bröllopet men också om nyår. Mina föräldrar och farmor kommer ju ner till oss då och vi ska laga middag ihop hemma hos Siv och Tommy och fira in nya året tillsammans, ska bli så himla roligt att de får träffas igen (dock första gången farmor och S&T träffas) och verkligen få tid att lära känna varandra ♥ Jag vet att det kommer gå toppen men det är ju ändå en del planering som ska till, inhandling av mat och så vidare :) Men så mysigt det kommer vara, längtar så otroligt mycket. Om ni bara visste hur mycket jag saknar min familj, jag som verkligen sitter ihop med dom egentligen. Jag tycker ändå att det går väldigt bra, just för en som träffade mamma och pappa varje dag och hade farmor två portar ifrån och en bror som även han var hos oss titt som tätt, för jag pratar ju med mamma minst två gånger om dagen och skickar flertalet sms och messar mycket med pappa och Johan, så det underlättar ju till tusen. Men just dessa kramar och bara lite prat över två koppar kaffe med mamsen.. Det saknar jag så oerhört mycket och som jag kommer krama ihjäl dom när de kommer ner! Nu är allting bokat och klart och de kommer ner den 30e och åker hem den 2a, så vi får flera dagar tillsammans och sen måste de komma ner snart igen för det ska bokas frack och fixas massa med bröllopet, så fantastiskt allting är! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Krama lite lagom!! <3

Svar: Lagom finns inte då!!! <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-15 @ 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0