klämkäck och klar med bestyren

 
Hej på er! Ojojoj, nu är jag äntligen klar med alla bestyr. Enbart julklappsinslagningen tog mer än en timme? haha, helt knäppt. Vi var även ute på en pyttepromenad för att få lite syre och det gjorde susen för min del, så skönt att få vara ute och andas frisk luft. Chokladkolafudgen är också gjord och håret är lockat. Våra planer för dan före dopparedan'kvällen är lite fika och Bingolottos uppesittarkväll, det är någonting med det som jag finner väldigt mysigt. Jag hoppas bara Marie Serneholt inte är så där klämkäck ikväll som hon är på vanliga bingolotto, för om det är någonting jag inte klarar av så är det klämkäcka människor... Förstår inte varför hon måste vara så
där, hon verkar inte vara så egentligen? Det blir nog jättebra ändå, men nu måste jag nog gå och stoppa något i magen. Hoppas ni får en jättemysig kväll så hörs vi imorgon på självaste julafton! Kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0