lackfavoriter och tips!

 
Taada! Äntligen lyckades jag få en bra bild på mina jul och nyårsnaglar. Idag har det, hör och häpna, varit ljust och molnen har skingrat sig för lite solljus, så obeskrivligt underbart och som jag njöt när jag gick till och från byn. 
 
Jag är som sagt väldigt trött och ljuset har gett med sig så det får bli en tråkig produktbild på nagellacket, annars om jag inte lägger upp det nu så kommer jag glömma bort det sen, *hej fibrominnet*
 
 
Jag har bara, som ni ser, lagt lacket lite hux flux på nageltippen, då jag ville få en liten effekt av det röda över det silvriga glittret. 
 
Ett annat julnagellack som jag vill tipsa om är detta:
 
 
Men denna bild är min egna, dock från förra året. Om jag målar hela naglarna på jul så använder jag detta lack, det är verkligen så där perfekt juligt. 
 
Nu har jag pluggat klart för helgen och det är så skönt, men jag ska inte hymla med att jag är.så.jäkla.trött. nu och de sista sidorna var en pina men jag visualiserade när jag gick och satte igång julmusiken och slog in lite paket och bara myste när jag var klar, så det ska jag göra nu! Vi hörs sen mina vänner, kram på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0