Matlagarn' och låg energinivå

 
Jag blev precis bjuden på en jättegod lunch av min älskling. Dock inte den ovan, den bjöd han mig på i förra veckan, så otroligt mumsigt! Idag var det dock pasta och korv som står på schemat, mums. Jag är som sagt rätt så sänkt idag och har inte mycket energi till övers, så han smet iväg förut och sa att jag inte fick komma in i köket för ens han ropade. När vi sedan satt och åt så sa han att han till och med förberett kycklingen som jag ska laga ikväll, han har putsat den, skurit upp den i bitar och marinerat den! Min underbara prins. Precis vad jag behövde en dag som denna. Nu ska jag försöka fokusera på plugget, inte jättelätt när energinivån är lägre än vanligt. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

så gott!

2013-12-04 @ 12:04:49
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0