Mitt 2013

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag flyttade till Skåne, vilket är det bästa jag någonsin gjort.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inga riktiga nyårslöften, kommer enbart ihåg att jag lovade mig själv att må så bra som jag bara kan.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe, förutom att min älskade Tessi och Jocke blev med en liten Alfonz (En franskbulldog)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud!


Vilka länder besökte du?
Inte besökt några andra länder, förutom Skåne då ;)

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Det jag saknar är att ha min familj och nära och kära nära mig, det vill jag definitivt ha 2014!


Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
24 maj - Då jag och Tonny träffades för första gången, 28 maj - Då vi blev tillsammans, 23 juni - Då jag flyttade ner till Skåne och 24 oktober, då min älskade prins gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom.

Största misstaget? 
Oj, vilken fråga. Kan inte komma på några misstag, snarare att man klantat sig ibland bara, men det hör till vardagen ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Sjuk? Ohja, alltid sjuk men en frisk sjukling anser jag mig nog vara.

Bästa köpet/köpen?
Flygbiljetten till Ängelholmsflygplats ♥

 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Alla resor till Tonny innan jag flyttade ner ;) haha. Nej men skämt åtsido. Det är nog alla elektronikprylar vi köpt nu till lägenheten, tv, förstärkare, dator osv.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Det som gjorde mig riktigt glad var när jag märkte att Siv och Tommy tycker om mig, det värderar jag otroligt mycket!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Mirrors - Justin Timberlake, Wake me up - Avici, Roar - Katy Perry, Undressed - Kim Cesarion, You - Robin Stjernberg m.m.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aldrig varit så lycklig som jag varit detta år. 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag hade nog önskat att jag visade än mer kärlek till dom som jag nu är längre ifrån, distansmässigt.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Har börjat oroa mig mer på senaste tiden för saker och ting, det behöver man inte göra! Saker ordnar sig, på ett eller annat sätt. 


Blev du kär i år? 
Behöver jag svara på den här frågan? ;) 

Favoritprogram på TV?
Sveriges Mästerkock, Idol, Hela Sverige bakar.


Bästa boken du läste i år? 
Tyskungen av Camilla Läckberg

Största musikaliska upptäckten?
Oj, det kan jag inte svara på...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Vi var uppe i Stockholm, ute på Ljusterö och firade med mamma och pappa till resten av familjen slöt upp sig och sedan släktkalas. Här hemma så hade vi födelsedagsfika med Siv och Tommy! ♥ 

Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Simpel och nya storlekar.

Vad fick dig att må bra? 
Tonny, Skåne, Svärföräldrarna, Kärlek, mamma och pappas stöd...

Vem saknade du?
Mormor och farfar, såklart  

De bästa nya människorna du träffade?
Tonny, Siv och Tommy, Anni, Fanny, Cissa med familj

Planer för 2014?
Planerna för 2014 känns väldigt storslagna! Saker som man enbart gör en gång i livet kommer ske, bröllopet ♥ Jag ska börja bilda min och Tonnys framtid genom att säga "Ja" till varandra i kyrkan och ja, det känns som att 2014 kommer bli ett hejdundrade år! Som mamma sa förra årsskiftet: "Jag har en känsla av att 2013 kommer bli väldigt, väldigt bra" Och så rätt hon hade! ♥

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: A

Fina, fina du. Jag har också fyllt i en liknande lista och du ska veta att ditt namn också står med under "De bästa nya människorna du träffade". Härligt att ditt år varit så fyllt av kärlek och att kommande år kommer fortsätta bli ännu större. <3

Svar: Åh käraste Anni! <3 Så rörd jag blir! Det känns verkligen som vi funnit varandra och det gör mig så otroligt glad och varm i kroppen. Jag tror 2014 kommer bli storslaget på många sätt för oss båda <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-30 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0