"The other Boleyn girl"

 
Nu medans jag sitter och pluggar så vill jag rekommendera denna film: "Den andra systern Boleyn". Jag såg den igår på Netflix och jag verkligen älskar sådana här "kostym"filmer som man kallar dom. Den här handlar dessutom precis om det som jag läser om nu i historian. Reformationen i England och den katolska kyrkan. Mycket bra gjord film och väldigt bra skådespelare (som ni ser på bilderna). Jag har egentligen väldigt svårt för att se filmer själv (jag gillar inte avslut, därav inte heller sitta själv när filmer tar slut) men sådana här filmer har jag inga problem att se själv. En annan favorit jag har är "Jane Austen" med Anne Hathaway. Ett litet filmtips så här på en lördag. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0