att återfinna det gamla och som då blir som nytt

 
Jag och mamma var väldigt duktiga igår. I helgen så rensade mamma, pappa och Johan deras källarförråd och hittade massor utav mina saker (som vi inte hämtat än) och jag har letat efter flertalet utav dessa grejer så vi tog tag i det igår och detta fick jag med mig hem (till min glädje), det känns som att man varit och shoppat eftersom man hittar vissa saker som man glömt bort. Som exempelvis skärpen ni ser på bilden, jag har letat efter ett bra svartskärp i ett tag men de är så dyrt, och så hittar jag fyra stycken jättefina i källaren? Winwin. Så detta ska jag pyssla med idag. Vi har inte fått i ordning i klädkammaren/förrådet i lägenheten än, men mitt huvud går på högvarv och nu på morgonen så har jag skissat på en lösning i hallen som gör att vi får mer plats över i förrådet. Så nu ska jag ta tag i det här och göra lite nytta, känns bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0