lyrisk är bara förnamnet

 
Så här såg jag ut igår när jag begav mig mot staden för att möta upp min fina kusin Ulrika, ser i princip likadan ut idag förutom att jag har gjort en sotning, tröjan är så skön så den åkte på idag med fast med tights, soft och skönt.
 
Lunchen med henne var så himla mysig, har inte skrattat så mycket på länge och vi har alltid så mysigt tillsammans, det är komiskt för ju mer vi pratar ju mer märker vi att vi är lika, sånt är så himla kul. Det är till och med så när jag tittar på bilder på mig när jag skrattar så är vi så himla lika, har dock inte sagt det till henne men nu vet du Ullis ;) (Vet att du läser). Jag kommer även få ett till kusinbarn när som helst och ja, jag sticker ju inte under stolen med att jag längtar som en toka! Har ju redan fantastiska Oliver, min prins ♥ Och nu ett till, ååh! Lyrisk är bara förnamnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0