fyrkantig men nöjd.

vardagsrummet igårkväll - hög mysfaktor
 
Nu är jag alldeles snurrig i kolan och ögonen mina är fyrkantiga. Jag har nämligen suttit och kodat om brors blogg i några timmar, vi tyckte den behövde en liten uppfräschning så nu är den hyffsat klar, vill dock ta nya bilder på han in action så vi kan göra en bättre header + profilbild. Sen vet jag i och för sig inte vad han tycker än, haha, så vi får se - roligt är det iallafall! Ingenting är ju helt klart någonsin, allt är ett pågående projekt och det är skoj tycker jag. Nu ska jag vila ögonen och plocka lite här hemma, kommer förmodligen gå och tända alla hundratalsljus här så vi får samma mysfaktor som vi hade igår... ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0