uggligt värre

 
Har hållt på lite hela dagen, plockat upp flertalet kartonger, inte kommer jag ihåg att jag hade så mycket saker?! Haha, nåväl det har inte gjort någonting, mer tvärtom men det är bara mycket pill. När jag höll på så kände jag hur yr jag var och fick kallsvettningar, misstänker att jag haft fibrofeber under dagen och yrsel är ungefär som hur jag mådde precis efter fibron blommat ut men jag inte fått någon diagnos. Så kroppen försöker väl säga att den inte mår så särskilt bra. Iallafall, nog pratat om det. Bilden är från igår, utanför Plantagen, fick med mig några söta blommor hem och även en liten present till farmor som jag ska ge snart, hon älskar ugglor och har en hel samling och igår hittade jag en jättesöt liten kruka med en handmålad uggla på. Självklart köpte jag en blomma att stoppa i den också.
 
Just nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma hem, ska bli skoj att höra vad han tycker om det jag gjort idag i hemmet. Och äntligen har paketet från Jotex kommit till uthämtningsstället så imorgon ska jag gå och hämta det, ska bli riktigt kul att få hänga upp nya gardinerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0