ups... new in.

 
 
Jag har äntligen fått hämta ut mitt efterlängtade paket från Sheinside! Dock var en tröja inte med i det paketet, hoppas jag får avin till den snart, coco-tröjan har jag redan använt och den är så skönt! När vi ändå var nere i centrum för att inhandla andra saker så traskade vi in på Flash i centrum för att titta på deras rea som var nersatt till halva reapriset, vi gick ju självklart in för att hitta saker till mamma men kommer självklart ut med två riktigt vackra klädesplagg till mig istället, förlåt mamma ♥ Jackan fick vi för 350 kr (!) och spetsskjortan för 150 kr(!) Helt galet om ni frågar mig, men gud så glad jag är för det. Nu ska jag bara ta tag i garderoben och rensa sådant som bara hänger och aldrig används, ni vet sånadär kläder som man tänker: "Äsch jag kommer nog använda den där snart"... Jo för det händer ju...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0