en värdefull teckning och känslor.

/En jättefin teckning som jag fick av Linnea och som nu är inramad och står på mitt nattduksbord <3/

Jag kände att jag inte ville vara ensam på min promenad så jag hörde snabbt av mig till Anne och vi bestämde promenaddejt, sådan himla tur att hon kunde. Så vi gick omkring och pratade om allting, så skönt att man har så fina vänner. Vi lämnade av Rocky hemma och traskade ner till täbban för en sen lunch på donken. Är så trött och slut så nu väntar jag på att pappa har duschat klart, sen ska jag hoppa in och ta en lång dusch och bara stå med ansiktet under vattenstrålarna och drömma mig bort till ett ställe där det inte finns tankar, smärta och känslor. På ett ungefär.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0