Med i tidningen "FibromyalgiNytt"

 
I Januari fick jag förfrågan om jag ville skriva för spalten "Ung med fibromyalgi" i tidningen FibromyalgiNytt. Jag som älskar att skriva tvekade inte för en sekund, självklart ville jag göra det! Jag fick även den underbara möjligheten att synas med min bok på "Bokrecensioner", så fruktansvärt glad för det. Tidningen kom i förra veckan och om ni är medlemmar i fibromyalgiförbundet så får ni hem den i brevlådan, annars tycker jag att ni blir medlemmar så får ni ta del utav denna innehållsrikatidning med massa bra tips och råd! Tack till förbundet för att jag fick vara med på ett hörn ♥ Hoppas ni alla får en jättefin fredag, det ska jag ha!
 
Om ni är intresserade av att köpa boken (som jag ska skriva mer om i ett senare inlägg) så kan ni kontakta antingen mig eller förbundet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0