morgonspotifyrutiner och paniken.

 
Okej, fick panik för ett tag precis. Skulle gå in på spotify och dra igång lite musica, klickar på den nuvarande favvolåten men det händer ingenting?! Åh, den paniken mina vänner, den paniken när musiken inte drar igång. Klickade hej vilt över alla låtar men ingenting händer, loggar ut i hopp om att det bara laggat lite, skriver in mailadress och lösenord, lösenordet är fel, skriver in igen och kommer till min egna hälsas skull in, får klicka mig vidare på deras "terms of condition" och följa massa människor? Jag skiter väl fullständigt i det, jag vill lyssna på min musik!! Andas lite, trycker på "nästa" och äntligen försvinner den jäkla rutan och in kommer jag på spotify, scrollar ner till favvolistan at the moment, trycker igång favvolåten och ut ljuder musiken. Den lättnaden.
 
Nu var det ju inte alls mina morgonspotifyrutiner jag skulle skriva om, utan att jag sitter och dricker kaffe, skriver en att göra lista och är taggad på min resa som sker idag! Vet inte hur det blir med bloggen under de dagar jag är borta (kommer hem måndagkväll) men ja, ni vet ju att jag kommer tillbaka, I always do you know. Ska bli riktigt skönt att få komma bort och bara få träffa människor jag längtat efter så länge. Bästa medicinen, all time high ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Ups! Mkt glad att jag hann åka till jobbet!!
Skönt att lugnet har lagt sig igen då...
pyssss

2013-03-21 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0