the golden dog - photoshoot

 
För en stund sedan så undrade jag och pappa vart Rocky tagit vägen. Vi jobbar nämligen på övervåningen i huset och de på undervåningen blir inte jättelyckliga ifall han ligger i vägen för dem, så jag gick för att gå ner och hämta honom, trodde jag. När jag gått korridoren ner så ser jag hur han ligger i ett avsides rum och solar sig, det har aldrig hänt förut att han legat i det rummet så han ville verkligen bättra på färgen inför våren. Jag smög bort till mitt rum och hämtade kameran och vi påbörjade en liten photoshoot, när man har en sådan söt modell så är det lätt att få fina bilder. Tack Rocky för att jag fick störa dig i solandet för en stund, min älskade hund ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Hur kan man INTE bli lycklig av att behöva passera den här underbaringen? Fantastiskt fin!

Svar: Ja han är verkligen min Ponken alltså! Vi har alltid en morgonmysession han och jag, delar ut pussar och gos hejvilt! :)) Tack så jättemycket Anni, det ska jag hälsa honom! :)
Emmas fibromyalgi

2013-03-08 @ 11:04:51
Postat av: mams

Naw! Mammas pysponke!!

2013-03-08 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0