Bröllopsinspo + 2,2 cm i månaden

 
Alltså, Pinterest är ju så sjukt roligt att vara inne på. Jag skapade en profil för något år sedan men sen har det bara fallit i glömska tills vår bröllopsfotograf Beatrice tipsade mig om att hitta inspiration därifrån till bröllopet. Hon tipsade om en jättebra sida som heter "Bröllopsglamour" där, där har jag hittat massor. Jag vill inte avslöja för mycket om hur jag kommer se ut på Dagen (Då busefröt och the man to be läser bloggen) men min frisyr kommer vara någonting i den här stilen. Om det fortsätter växa som det gjort sedan jag och T träffades så kommer jag ha ytterligare 13 cm till tills dess, DET gillar vi mina vänner. Sedan vi träffades har mitt hår växt 11 cm! Det är helt sjukt, det är 2,2 cm i månaden... Jag klagar INTE :) Nu ska vi gå och fixa någonting att äta och kolla på någon film, innan idag såg vi "Man of Steel", riktigt bra! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0