monterarn' och varför vb?

 
God morgon på er alla och hjälp så många som hittat hit på senaste, är så överväldigad och glad för det! ♥ Börjar denna onsdag med en bildbomb från igår när jag satt och monterade ihop en hutch som vi skulle ge till Tommy som farsdag och svärfarsdagspresent :) Jag har en likadan som är beige och när han hjälpte oss att fixa med skrivbordet i somras så sa han lite busigt: "Men, den där är ju fräck, den behöver du väl inte längre Emma? ;)" Så då tänkte jag och Tonny att han skulle få sin egen, fast en ferrariröd. Tycker den är så cool och kommer passa perfekt i hans verkstad. 
 
Vi hade en jättemysig dag hos dom igår, som alltid, tänkte visa er bilder från det senare. Roligt också att ni gillar och tittat på videon (dock inte fått några kommentarer förutom på facebook av kära vänner ♥) men jag hoppas den är uppskattad. Det var inte mening att den skulle komma upp här utan jag ville egentligen, som jag försöker få fram mellan skratten, bara prova ljudet och hur det skulle låta när jag pratade i normal ton, men det lät ju bra iallafall. Sen när vi spelat in den så tyckte Tonny att jag skulle lägga upp den iallafall, den är ju som sagt väldigt jag och nu kan det ju bara bli bättre ;). Så jag kommer spela in en till video snart där jag berättar lite mer om varför jag valt att börja med detta. Hoppas ni tyckte om det iallafall! Kram så länge ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0