slutspurten och måndagsplaner

sista spurten på tradera idag!
 
God morgon på er allihopa! Måndagmorgon och jag vaknade på rätt så bra humör, de senaste dagarna har jag vaknat upp stressad och halvdäven, inte jättekul. Men nu så! Dagens schema är egentligen att packa klart, gå till biblan för att låna om en bok, handla lite tågförnödenheter på Ica och gosa med älskling. Egentligen skulle jag behöva läsa ett kapitel i min "lilla" bok, då jag inte är jättetaggad på att ta med den på tåget osv, för om jag inte gör det så kommer helgen vara rätt så jobbig pluggmässigt. Vill även hinna med lite julmarknad med mina kära svärföräldrar då nämligen. Ska nog ta tag i det nu så jag blir klar med det, vi hörs snart igen! ♥
 
 
Juste! Om det är någon utav er som sneglat in på mina Traderaauktioner men velat vänta med att lägga något bud så är det bara 4 timmar kvar nu! HÄR hittar ni alla annonser.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0