Att pryda sovrummet med oss själva.

  
Det var inte länge jag kunde sitta still och vila, det fanns så mycket annat jag hade lust för att göra. Men jag satt nog i soffan i en timme iallafall, läste en liten stund tills hjärnan inte orkade ta in mer och sedan några avsnitt Vänner, finns inget bättre sätt att koppla av faktiskt. Måste nog önska mig boxen i julklapp. 
 
Vad tycker ni förresten om vår tavellist i sovrummet? Själva tavellisten har suttit uppe så länge, vi fick den av Siv och Tommy för några månader sedan, då vi hade en tanke om att ställa upp fina bilder på oss i sovrummet, så vi fick den och Tommy hjälpte oss sätta upp den. Sedan har den bara hängt där, tom och i väntan på utfyllnad. Och på Bobbos födelsedag fick den äntligen uppfylla sitt syfte! Han fick nämligen alla bilder av mig i present och han blev så glad. Jag var så rädd att han inte skulle tycka om dom, eller att han skulle tycka det var lama presenter, men han blev såå glad och det kunde inte göra mig gladare. Han fick även löparhandskar till lite kyligare temperaturer, det ni, haha. Nej men oj sicket lyft det blev i sovrummet. Vi har en jättefin fondvägg (eller ja, vi och vi, det är Bobbo som satt upp den i och med det är hans lägenhet ifrån början) i sovrummet som går i svart, vitt och lite silver, om man anstränger ögat lite så ser man reflektionerna av den på Bobbos tröja på mittenfotografiet, första bilden, och det matchar så bra med svarta ramar. Jag fick även min Marilyn Monroe-bild upphängd i sovrummet för längesedan, har jag världens bästa eller? Den är i och för sig väldigt fin den bilden, går i  svart-vitt den med med svart ram. Nu går vi i tankarna på att måla sängstommen vit, för att få det ännu ljusare, tror det kommer bli riktigt bra. 
 
Nu ska jag börja fnula på en grej som förhoppningsvis kommer upp på fredag... ♥
 
P.S, Gissa vilken sida utav sängen jag vs Tonny sover på, kan ni lista ut det genom bilderna? D.S
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om man ligger i sängen så sover han på vänster sida och du på höger ?;)

Svar: Tvärtom ;) haha. Jag på vänster, han höger, så vi har varandra framför oss på bilderna :$ :)
Emmas fibromyalgi

2013-10-30 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0