bildspel i huvudet och chokladpraliner

 
Nu är min prins på jobbet och det känns riktigt jobbigt. Men vi har haft en mysig dag, bara varit och timmen innan han skulle åka så satt jag som ett plåster på honom vid datorn, bara gosade och grät av lycka. Det är någonting jag gjort till och från idag kan jag meddela, gråtit lyckotårar. Innan Bobbo gick till gymmet, när han var på gymmet, när han gjorde sig i ordning, när jag låg på hans arm vid datorn och nu när han har varit på jobbet. Det kommer upp som bildspel i huvudet på mig, från stunden jag såg honom första gången på instagram till när han klev genom dörrarna på flygplatsen, till vi kom hem och han öppnade en garderobsdörr och visade att han tömt så jag kunde hänga upp mina saker där, till när jag ringde till honom i Täby och berättade att jag kunde flytta ner, till han kom upp och hjälpte oss att flytta, till vi kom in med alla grejor och ja.. Allt vi gjort bara svischar förbi i huvudet och jag börjar storgråta av lycka och kärlek men även sådan otrolig tacksamhet över att jag får uppleva den där riktigt äkta kärleken. 
 
Nu ska jag gå och förbereda lite gottis till Idol som börjar när som helst. Man får göra sitt bästa när man inte har sin plutt hemma. Har faktist två praliner kvar från igår som vi köpte i Helsingborg ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Ren Lycka!!! <3<3

Svar: Det är det verkligen!!! <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-25 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0