Efter stormen Simone

 
Det blev många stop på morgonenspromenad för fotografering utav naturen som råkat illa ut efter stormen Simone. Man kan ju säga så här, man är rätt glad att man inte var ute och flanerade med tanke på takpannorna som spetsat marken. Vi har en precis utanför vår balkong som sitter fint i marken, det är ju helt galet! Snacka skallebank om man fått den i skann... Soptunnor hade blåst iväg och vissa trädgårdar hade ju leksaker blåst omkring och utemöblerna låg huller om buller. Vet inte hur mycket vinden mättes upp i men det var ju inte ensiffrigt iallafall! Hur ser det ut hos er efter stormen?
 
Så skönt att ha Bobbo hemma igen, äntligen våra normala tider och rutiner med morgonpromenad och mysfrukost. Men det jag saknade mest var nog min morgonsång och den fick jag idag, två gånger till och med! Det ni :) Nu ska jag packa lite Traderagrejer och sen är det dusch och göra mig i ordning som gäller, ska bli så mys med middag och firande av förlovningen hos Siv och Tommy idag! Hörs sen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0