en kvällspromenad i Klippan och teknikvetarn'

från vår kvällspromenad igår
 
Ser ni så koncentrerad min godbit ser ut att vara? Han är i fullgång med att lära sig sin nya mobil. Någonting jag verkligen tokgillar med Tonny är hans tekniska sida, hur mycket han kan och vet om datorer och mobiler, i stort sett all teknik, till och med sådant han själv inte använder värst mycket. Jag brukar säga att det som Tonny inte vet är inte värt att veta inom sådant. Det var han som beställde min nya dator, alltså designade den så den skulle passa mig perfekt, jag är mycket tacksam för det kan jag säga. Nu ska jag gå och koka kaffe och sedan fortsätta plugga, har redan plögt igenom 20 sidor litteratur, så skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0