En "Vänner"-box kommer lastad... eller?

 
Om jag hade fått välja så hade den här boxen fått bo hos oss. Om Bobbo får välja så "hade han inte betalat 40 kr för den"... Hm. Just nu har jag sett säsong 8 och 9 snart två gånger (det är de enda som finns på Viaplay och ett perfekt lunchsällskap när Bobbo jobbar) och visst, jag skrattar mig harmynt varje gång ändå, trots att jag vet vad som ska hända. Men, det hade ju varit roligare att skratta sig harmynt åt sådant man inte sett innan, visst? Får se om jag klickar hem det sen eller om det jag önskar mig den i julklapp... HÄR kan ni hitta den iallafall, om det är så att ni är lyckansostar och kan klicka hem den just nu *inte alls avis i så fall*.... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0