Fortsättning av new in och HSB

 
Här kommer fortsättningen av tröjorna jag köpte för några veckor sedan. Den sista har jag redan använt två gånger, en perfekt vardagströja! Den översta är så otroligt tjock och varm, jag tror knappast jag behöver någon jacka över den om vi ska gå ut någonstans, aldrig haft en sådan tjockt stickadtröja förut. Imorgon ska vi ju till Väla och jag är riktigt kluven, vet inte vad jag ska ta på mig, haha. Sicka problem man kan ha.
 
Nåväl, jag har läst 20 sidor av bokhistorian nu precis, får se hur mycket till jag orkar men jag ska fortsätta så länge jag känner att hjärnan inte klarar mer. Ikväll är det ju Hela Sverige bakar, då är det mys i soffan som gäller. När Tonny kommer hem har vi tre hela dagar tillsammans också, finns ju inget bättre. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Älskar den med lite spets ner till, så himla fin!

Svar: Jaa visst är det en grym detalj? :) Den har lite puffaxlar också, älskar den :)!
Emmas fibromyalgi

2013-10-18 @ 09:15:20
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0