"glöm inte att kliva på tåget"

 
JAG ÄR KLAR MED UPPSATSEN! Åh, ni anar inte hur skönt det är. Jag ska bara kolla om Tonny kan hjälpa mig att läsa igenom den innan jag skickar in den, sen är det jag som tar Bokhistoriapaus, iallafall till nästa måndag då delkurs två drar igång. 
 
Jag har påbörjat en liten lista inför Stockholm på fredag, som ni med fibro vet om så har man ju inte världens bästa minne och utan mina listor skulle jag glömma bort hälften och springa runt som en yr hönflock timmen innan avfärd. När jag ska iväg någonstans så gör jag alltid minst två listor, en "inför" och en packningslista. Jag skriver till och med upp såna där töntiga saker, såsom: "Kom ihåg att kliva på tåget", typ.. Nejmen, ni förstår vad jag menar. Allt som poppar upp i huvudet på mig skriver jag ner, annars är jag rädd att jag ska glömma det "bara för att jag inte skrev upp det självklara". Lite tvångstankar kanske men så blir det när man har minne som en guldfisk. Jag säger alltid till svärmor exempelvis när hon frågar mig om någonting: "Påminn mig sen bara, annars glömmer jag bort det", så hemskt men sant, haha. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig bredvid min sussande prins för att få någon timmes vila innan dagen drar igång på riktigt. Hörs sen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0